اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ایمانی خوشخو:

هدف دانشگاه استاد فرشچیان ایجاد دارالفنونی جدید با نظام شاگرد- استادی، تربیت و بلوغ هنرمند است

رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این دانشگاه بر اساس نظام شاگرد استادی و تربیت افراد و به بلوغ رساندن هنرهای مستعد جوانان این کشور و ایجاد جریانی ویژه است البته سیستم آموزشی این دانشگاه هم مورد تائید آموزش عالی کشور هم قرار دارد.

هدف دانشگاه استاد فرشچیان ایجاد دارالفنونی جدید با نظام شاگرد- استادی، تربیت و بلوغ هنرمند است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست خبری آئین گشایش دانشگاه هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان گفت: سال 90 با تاسیس کمیسیون هنر و معماری در شورای عالی انقلاب فرهنگی فاز جدیدی برای حمایت از هنر ایرانی در کشور ایجاد شد.

وی افزود: نباید با استفاده از نام استاد فرشچیان یک دانشگاه به دانشگاه‌های متعدد ایران اضافه شود. به همین جهت تمام تلاش دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت امنای دانشگاه هنرهای اسلامی -ایرانی استاد فرشچیان بر اساس نظام شاگرد استادی و تربیت این افراد و به بلوغ رساندن هنرهای مستعد جوانان این کشور و ایجاد جریانی ویژه است البته سیستم آموزشی این دانشگاه هم مورد تائید آموزش عالی کشور هم قرار دارد.

رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار است دارالفنون جدیدی در ایران به نام دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان با قوانین و نظام ویژه راه‌اندازی شود.

ایمانی‌خوشخو افزود: با اراده و حمایتی از که از آقایان ولایتی و طهرانچی در جریان راه‌اندازی دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان دیده‌ام قطعا این دانشگاه در ماه‌های آینده گام‌های بزرگی برخواهد داشت و شاهد مکتبخانه بزرگ هنری خواهیم بود که محلی برای شکوفای استعدادیابی هنری است.

وی در پایان گفت: نباید از این دانشگاه انتظار صدور مدارکی که در دیگر دانشگاه‌های هنر ایران است داشت چرا که نظام آموزشی وتربیتی این دانشگاه استاد شاگردی، هنر و استعدادی آن و توسعه و ترویج هنر ناب اسلامی ایرانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول