به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قمًً، حسین ایرانمنش در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سامانه 137 شهرداری، با بیان اینکه در راستای تکریم و احترام به مردم سامانه 137 شهرداری فعال شده است، اظهار کرد: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری از سال 83 به صورت گویا راهاندازی شد و تا سال 88 فعالیت به همین شکل برای پیگیری درخواستهای مردمی ادامه یافت.
وی اذعان کرد: از سال 88 به بعد نیز نسخه تحت وب این سامانه طراحی شد تا مواردی که از سوی مردم مطرح میشود پیگیری شده و بازخورد نیز به مردم ارائه شود.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم مزیت سامانه 137 را دوسویه بودن آن برای تعامل و ارتباط با شهرداری دانست و افزود: سامانه 137 تنها برای پیگیری مشکلات مردمی نیست بلکه ظرفیتی ویژه برای استفاده از پیشنهادات مردمی در راستای توسعه خدمات شهری است.