اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

سامانه 137 مجموعه‌ای برای ارتباط دو سویه مردم و شهرداری است

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مزیت سامانه 137 را دوسویه بودن آن برای تعامل و ارتباط با شهرداری دانست و گفت: سامانه 137 تنها برای پیگیری مشکلات مردمی نیست بلکه ظرفیتی ویژه برای استفاده از پیشنهادات مردمی در راستای توسعه خدمات شهری است.

سامانه 137 مجموعه‌ای برای ارتباط دو سویه مردم و شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قمًً، حسین ایرانمنش در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سامانه 137 شهرداری، با بیان اینکه در راستای تکریم و احترام به مردم سامانه 137 شهرداری فعال شده است، اظهار کرد: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری از سال 83 به صورت گویا راه‌اندازی شد و تا سال 88 فعالیت به همین شکل برای پیگیری درخواست‌های مردمی ادامه یافت.

وی اذعان کرد: از سال 88 به بعد نیز نسخه تحت وب این سامانه طراحی شد تا مواردی که از سوی مردم مطرح می‌شود پیگیری شده و بازخورد نیز به مردم ارائه شود.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم مزیت سامانه 137 را دوسویه بودن آن برای تعامل و ارتباط با شهرداری دانست و افزود: سامانه 137 تنها برای پیگیری مشکلات مردمی نیست بلکه ظرفیتی ویژه برای استفاده از پیشنهادات مردمی در راستای توسعه خدمات شهری است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول