اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان/ ماشین سارقان دزدی بود

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: سارقان مسلح به شعبه بانک صادرات شهرستان لردگان دست‌بُرد زدند.

سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان/ ماشین سارقان دزدی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری فضل‌الله برزوئی از سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان خبر داد و گفت: دو سارق مسلح با یک قبضه سلاح ساعت 12 ظهر امروز به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان حمله کردند و مقدار 24 میلیون و 200 هزار ریال را به سرقت بردند.

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از سارقان پوشش زنانه داشت، افزود: سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید کارکنان بانک، با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را از پیشخوان بانک به سرقت ببرند.

وی ادامه داد: سارقان مسلح پس از سرقت با یک دستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما با تعقیب مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیدند و خودروی خود را در دامنه کوه‌های اطراف شهر لردگان رها کردند و به کوه گریختند که با همکاری مردم خودروی رها شده آنها کشف و مشخص شد این خودرو نیز سرقتی است.

برزویی در پایان با تأکید بر اینکه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به دنبال شناسایی سارقان و بررسی چگونگی وقوع سرقت هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول