اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

طرح واکسیناسیون جامعه ایثارگری در زنجان اجرا می شود

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طرح واکسیناسیون جامعه ایثارگری در زنجان اجرا می شود

 طرح واکسیناسیون جامعه ایثارگری در زنجان اجرا می شود

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای ارائه خدمات به گروه هدف فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به اجرای طرح واکسیناسیون آنفولانزای جانبازان شیمیایی و والدین شهدا اشاره کرد و گفت: این طرح برای جانبازان بالای 70 سال سن، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح 300 نفر از جامعه ایثارگری را شامل می شود، اظهار داشت: واکسن آنفولانزا به تعداد جانبازان شیمیایی و والدین شهدای بالای 70 سال سن تهیه شده است.

حیدری یادآور شد: متقاضیان برای دریافت واکسن آنفولانزا می‌توانند به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود مراجعه کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یکی از طرح‌های مهم بنیاد شهید در سالم‌سازی گروه هدف را اجرای طرح پایش سلامت عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان،حفظ و ارتقای سطح سلامت، کمک به بهبود سلامتی و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول