اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

بررسی برنامه اجرایی بین‌المللی سازی دانشگاه تربیت مدرس

دومین جلسه PMO به منظور برنامه اجرایی جهت بین المللی سازی دانشگاه برگزار و مسائل مرتبط با آن بررسی شد.

بررسی برنامه اجرایی بین‌المللی سازی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، دومین جلسه PMO به منظور برنامه اجرایی جهت بین المللی سازی دانشگاه برگزار و مسائل مرتبط با آن بررسی شد.

در این جلسه شجاع الساداتی مدیر واحد PMO حوزه ریاست ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه اجرایی بین المللی سازی دانشگاه به اهداف برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: مطابق برنامه های تعریف شده از طرف وزارت علوم، دانشگاه ها باید تا پایان برنامه ششم توسعه تعداد 77 هزار دانشجوی بین المللی جذب کنند. در این راستا دانشگاه تربیت مدرس تا سال 1404 باید دو هزار دانشجوی خارجی بپذیرد.

وی خاطر نشان کرد: رئیس دانشگاه نیز بر جذب دانشجوی بین المللی با کیفیت تأکید دارد و این موضوع اهمیت تدوین برنامه اجرایی جهت بین المللی سازی دانشگاه را بیشتر می کند.

در ادامه ی جلسه، ذگردی و نیک بخش در خصوص نحوه اجرایی شدن این طرح و آقاکوچک، سعیدی و مولی در خصوص آئین نامه ها و وظایف دیگر واحدها در این طرح، نقطه نظرات خود را ارائه دادند.
در پایان دومین جلسه PMO حاضرین معتقدند لازم است برنامه اجرایی جهت بین‌المللی سازی دانشگاه به چندین بسته موفقیت تبدیل شود تا قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد. بنابراین مقرر شد بسته‌های موفقیت تعریف و در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول