اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پلیس ترکیه: خاشقچی در داخل ساختمان کنسولگری سعودی کشته شده است

ترکیه از یافتن شواهدی جدید در زمینه کشته شدن روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود در داخل ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول خبر داد.

پلیس ترکیه: خاشقچی در داخل ساختمان کنسولگری سعودی کشته شده است

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ترکیه روز سه شنبه  از یافتن  شواهدی دال بر کشته شدن روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود در داخل ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول خبر داد. 

 به گزارش خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» یک مقام دولت ترکیه گفت که پلیس این کشور شواهدی را یافته که نشان می‌دهد «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود در  داخل کنسولگری این کشور در شهر استانبول کشته شده است.  

این در حالی است که تیم تحقیقاتی ترکیه شامل بازرسان و نیروهای امنیتی این کشور بعد از دو هفته انتظار بالاخره توانستند شامگاه دوشنبه برای انجام تفتیش پیرامون  پرونده مفقود شدن خاشقچی ، وارد ساختمان کنسولگری سعودی در استانبول شوند.

جمال خاشقچی، سه‌شنبه دهم مهرماه برای امور ازدواج خود به کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرد و بعد از آن دیگر دیده نشد. سه شب بعد ،  خبرگزاری «رویترز» به نقل از دو مسئول ترکیه‌ای گزارش داد که او احتمالا کشته شده است.

 عربستان سعودی سرانجام بعد از ساعت ها سکوت  روز گذشته  اعلام کرد که در این خصوص تحقیقات داخلی انجام  خواهد داد. 

این مقام سعودی که با پرونده تحقیق درباره ناپدیدشدن خاشقچی در ارتباط است به شبکه «سی‌.ان‌.ان» گفت نتایج تحقیقات داخلی درباره این مسأله هم به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول