اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برگزاری دومین همایش مشترک دانشگاه علامه و دانشگاه سن پترزبورگ

در سلسله گفت‌وگوهای فرهنگی ایران و روسیه دومین همایش مشترک دانشگاه علامه طباطبایی و داشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ در اول آبان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین همایش مشترک دانشگاه علامه و دانشگاه سن پترزبورگ

به گزارش خبرنگار گروه علمی ودانشگاهی خبرگزاری فارس، دومین همایش مشترک دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ اول آبان برگزار می‌شود.

این همایش در ادامه سلسله گفت‌وگوهای فرهنگی ایران روسیه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی به زبان فارسی و روسی برگزار می‌شود.

ارزش‌های فرهنگی مشترک تمدن‌های ایران و روسیه در جهان مدرن، فرهنگ و شخصیت و تحلیل رهیافت‌های نظری در ایران و روسیه، تحلیل تأثیر متقابل فرهنگی ایران و روسیه (هنر کلاسیک و ادبیات و آداب و رسوم و...)، روابط فرهنگی میان ایران و روسیه معاصر، تحلیل فرصت‌ها و مبانی فرهنگی موجود برای گسترش همکاری‌های ایران و روسیه، ارتباطات تمدنی میان ایران و روسیه (در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و تاریخی)، بین‌المللی‌سازی آموزش عالی و تحلیل حوزه‌های همکاری میان ایران و روسیه و همچنین تحلیل فرصت‌ها و موانع مطالعه زبان فارسی در روسیه و مطالعه زبان روسی در ایران محورهای اصلی این همایش است.

این همایش با همکاری گروه مطالعات منطقه‌ای مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو و گروه زبان و ادبیات روسی دانشکده ادبیات و زبان‌های خراجی دانشگاه علامه‌ طباطبایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول