اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست ۱۰۰۰ نفر از دانشگاهیان خوزستان

شورای نگهبان با بررسی دقیق «CFT» از لطمه خوردن استقلال کشور جلوگیری کند

بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشگاهیان استان خوزستان در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای نگهبان در خصوص لوایح مربوط به FATF نوشتند: انتظار می‌رود با بررسی دقیق حقوقی و فقهی، باب خودتحریمی و تسلط بیگانگان بر مردم شریف ایران باز نشود.

شورای نگهبان با بررسی دقیق «CFT»  از لطمه خوردن استقلال کشور جلوگیری کند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشگاهیان استان خوزستان طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای نگهبان در خصوص لوایح مربوط به FATF نوشتند: انتظار می رود با بررسی دقیق حقوقی و فقهی باب خود تحریمی و تسلط بیگانگان به مردم شریف ایران فراهم نشود.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« از شورای محترم نگهبان می خواهم و توصیه می کنم، چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آینده که با کمال دقت و قدرت، وظایف اسلامی و ملی خود را ایفا و تحت تأثیر هیچ قدرتی واقع نشوند.
امام خمینی ( ره )

این چند خط سخنی است از  اساتید و دانشجویان دردمند خوزستان به اعضای محترم شورای نگهبان .  خوزستانی که پایداری خود را در مسیر انقلاب اسلامی با  وجب به وجب خاکش که از تب خون جاری شهیدان مسیر حق داغ است فریاد میزند و  از فدا کردن مال و جان و آبرو در این چهار دهه دریغ ننموده است و هنوز هم جوانانش جان را برای ایثار در راه اسلام آماده فدا شدن دارند.

مگر مادران این سرزمین جز برای سربلندی ایران اسلامی عزیز در هشت سال دفاع مقدس جوانان خود را یکی پس از دیگری به قربانگاه فرستاده اند؟ مگر این ملت نجیب جز برای حفظ استقلال و آزادگی‌ و زبون نشدن وطن است که شر و فشار و تحریم را تاب آورده و تحمل کرده است ؟ این مردم شریف کی و کجا و تحت کدام تهدید و تحریم  زانو خم کرده و آخ بر زبان آورده و پا پس کشیده اند ؟

حال چه شده است که دولت و مجلس ما اینگونه مرعوب و زبون گشته که صرفا به امید فرار از بهانه جویی های دشمن ظالم مذموم خارجی ، خفت  پذیرفتن هر امر و معاهده و معامله ای خریدار شده و در این بحبوحه جنگ اقتصادی به امید نوازش های طرف مقابل میدان مبارزه را خالی کرده و به وادادگی و سر خم کردن امید بسته است . 

اساتید و دانشجویان خوزستانی از اعضای محترم شورای نگهبان انتظار دارند که با مطالعه و بررسی دقیق لوایح کنوانسیون بین المللی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم  به وظایف خود عمل کرده و همانگونه که امام (ره) فرموده اند بر مواضع اسلام و منافع ملت ایران قاطع بایستند و نهاد شورای نگهبان در راستای حرکت در مسیر قانونی خود با جلوگیری از اجرایی شدن این کنوانسیون از لطمه خوردن استقلال این مرز و بوم جلوگیری نماید و  تصمیم برای اجرای قانون الهی  "لن یجعل الله ... " باشد.

انتظار می رود با بررسی دقیق حقوقی و فقهی باب خود تحریمی و تسلط بیگانگان به مردم شریف ایران فراهم نشود.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول