اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

در برنامه امشب پایش

راه‌اندازی «اکوکمپ‌های عشایری» آموزش داده می‌شود/ چه طور «پرورش گوسفند» راه بیندازیم؟

شانزدهمین قسمت از برنامه تلوزیونی آموزش کسب و کار، به همت سامانه میدون و با موضوع معرفی کسب و کار «راه اندازی اکوکمپ های عشایری»، امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

راه‌اندازی «اکوکمپ‌های عشایری» آموزش داده می‌شود/ چه طور «پرورش گوسفند» راه بیندازیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شانزدهمین قسمت از پرمخاطب ترین برنامه تلوزیونی آموزش کسب و کار، به همت سامانه میدون و با موضوع معرفی کسب و کار «راه اندازی اکوکمپ های عشایری»، امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برنامه تلوزیونی معرفی کسب و کارهای کوچک، به همت سامانه جامع هدایت و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک میدون و با همکاری گروه اقتصادی شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

در این برنامه تلویزیونی که در قالب برنامه پایش کسب و کار به روی آنتن شبکه یک می رود، هر هفته یک کسب و کار کوچک با حضور کارشناسان و کارآفرینان برجسته آن رشته به ببیندگان معرفی می‌شود و کلیاتی از نحوه فعالیت در آن کسب و کار آموزش داده می‌شود.

در این راستا، شانزدهمین قسمت از این برنامه تلویزیونی امشب (سه شنبه بیست و چهارم مهرماه) با موضوع معرفی کسب و کار «راه اندازی اکوکمپ های عشایری» به روی آنتن خواهد رفت.

در این برنامه زنده که ساعت 23:15 دقیقه به صورت زنده و مستقیم از شبکه یک سیما پخش می شود، آقای علی مراد غیبی کارآفرین در حوزه راه اندازی اکوکمپ های عشایری و از کارشناسان سامانه میدون ، درباره کسب و کار «راه اندازی اکوکمپ های عشایری» گفت‌وگو خواهد کرد.

پس از این گفت و گو نیز موارد ثبت شده در قسمت ستاد پیگیری مشکلات کسب و کار سامانه میدون بررسی می شود، که در این راستا امشب مشکلات مربوط به مهندسان مجری استان فارس و همچنین مشکلات حقوقی رانندگان جاده ای و آزمون وکالت با حضور مسئولان مربوطه بررسی خواهند شد.

در ادامه این برنامه و در قالب بخش «میدون کسب وکار»، ایده ها و محصولات منتخبی که طی هفته اخیر در قسمت نیازمندی های سامانه میدون ثبت گردیده اند به روی آنتن خواهند رفت و نیازمندی های خود برای توسعه کسب و کارشان را مطرح خواهند نمود.

«تولید رنگ های گیاهی»، « تولید بسته هویت فنی ساختمان»، «تولید دستگاه تصفیه آب بدون پس‌آب» و «تولید سامانه هوشمند تحلیل و آنالیز محتوی» کسب و کارهایی هستند که نیازمندی های آنها امشب در بخش «میدون کسب و کار» مطرح می شوند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول