اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رعد 16 کلید خورد

دستگیری 1443 نفر سارق،‌ خرده‌فروش و معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت 1443 نفر سارق، معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند

دستگیری 1443 نفر سارق،‌ خرده‌فروش و معتاد متجاهر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مرحله جدید طرح دستگیری سارقان،‌خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر توسط ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در 48 ساعت گذشته رقم خورد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق به نتایج رعد شانزدهم پرداخت و اظهار داشت: 657 سارق که در قالب 26 باند سرقت فعالیت می‌کردند با تلاش ماموران کلانتری‌های سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌از این سارقان بیش از 19 هزار اموال سرقتی و 248 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد پلیس تهران در خصوص فعالیت کارآگاهان پلیس پایتخت در حوزه مفاسد اقتصادی گفت:‌تعداد پرونده‌های کشف شده در این خصوص 44 فقره بود و 16 نفر دستگیر شدند، تعداد کالای کشف شده 261 هزار عدد و به ارزش تقریبی 11 هزار میلیارد است.

سردار رحیمی در خصوص عملکرد ماموران این پلیس در حوزه مواد مخدر اعلام کرد: 251 معتاد متجاهر، 203 خرده‌فروش شناسایی، جمع‌آوری و دستگیر شدن، همچنین 8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی و از آنها 133 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی مجموع دستگیر شدگان در طرح رعد شانزدهم را یک هزار و 443 نفر عنوان و اعلام کرد: یک هزار و 423 پروونده در این طرح کشف و 34 باند متلاشی شد؛ ارزش کل اموال مکشوفه در طرح رعد شانزدهم 18 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول