اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

از 21 آبان ماه

جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

مجری طرح گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی با شرکت گروه‌هایی از سمنان برگزار می‌شود.

جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

شیما عبدالشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی از 21 آبان ماه در تهران آغاز می‌شود و تا روز 24 آبان ماه ادامه دارد.

وی یکی از بخش‌های مهم این رویداد ملی را فن‌بازار آن عنوان کرد و افزود: در این فن‌بازار، تخصصی زمینه بسط و ارتقای فرهنگ تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقاتی ایجاد می‌شود.

مجری طرح گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل و هم‌افزایی عوامل اجرایی تحقیقاتی و آموزشی گیاهان دارویی، بستری برای توسعه کمی و کیفی صنعت گیاهان دارویی عرضه و تقاضای فناوری تسهیل شود.

عبدالشاه با اشاره به برخی فواید برپایی این فن‌بازار در کنار جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی گفت: در این فن‌بازار محققان، ایده‌پردازان، طراحان، تولیدکنندگان، متخصصان، سرمایه‌گذاران، عرضه‌کنندگان و خریداران به‌صورت مستقیم همدیگر را ملاقات می‌کنند که این امر بستر مناسبی برای تجاری‌سازی تحقیقات مرتبط و معرفی آنها به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سایت EXPO4.chtm.isti.ir انجام می‌شود، از متقاضیان و علاقه‌مندان خواست تا برای حضور در جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول