اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «بهزادپور» در جیرفت+تصاویر

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمدرضا بهزادپور» که در درگیری با سوداگران مرگ در جیرفت زخمی و پس از تحمل سه ماه درد و رنج به درجه رفیع شهادت نایل آمد، تشییع شد.

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «بهزادپور» در جیرفت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، صبح مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا بهزادپور با حضور سردار بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسؤولان، خانواده شهدا و مردم شهید پرور جیرفت برگزار شد.

شهید بهزادپور حدود سه ماه پیش در درگیری با سوداگران مرگ در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان جیرفت همراه با شهید فردین سنجری زخمی شد و پس از تحمل سه ماه درد و رنج پنجشنبه گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید بهزادپور سند حقانیت نیروی انتظامی است

سردار بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه هرچه داریم از صلابت و امنیت و برکت خون همین شهیدان است، اظهار داشت: در این مراسم همه آمدند و نشان دادند مردم قدردادن خون شهیدان انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: همه کسانی که در راستای تأمین امنیت تلاش می‌کنند ، از نقطه صفر مرزی تا داخل شهر و فضای مجازی برای امنیتی پایدار هست که از نعمت‌های بزرگ الهی است.

وی با بیان اینکه پلیس استان کرمان نمره خوبی در رأفت اسلامی دارد، عنوان کرد: شهید بهزادپور مردم‌دار بود و به آرزویش رسید ، شهادت نصیب هر کس نمی‌شود.

بنی‌اسدی‌فر گفت: ایران اسلامی در کنار نعمت امنیت دارای نعمت ولایت نیز است که کشورهای همسایه ما از این نعمت محروم هستند و با وجود ولایت و امنیت هرگز دشمنان نمی‌توانند به ایران نگاه چپ داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: امروز دشمن به‌دنبال جنگ روانی از طریق فضای مجازی و رسانه است و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌ریزی کرده است و باید ملت ایران مواظب باشند که از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی گفت: شهید بهزادپور در هفته نیروی انتظامی به شهادت رسید و سند حقانیت نیروی انتظامی است.

شهید بهزادپور تابع محض ولایت بود

امام جمعه جیرفت در این مراسم با بیان اینکه پدر و مادر شهید نان حلال به این فرزند برومند ایران اسلامی دادند، اظهار کرد: هر کسی لیاقت شهادت ندارد و شهدای نیروی انتظامی مهر تاییدی بر خدمات آنها هستند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سعادت‌فر گفت: شهدا به همه جهان استکبار می‌گویند از جمهوری اسلامی بهانه نگیرند و بدانند این ملت هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود.

امام جمعه جیرفت با شمردن برخی ویژگی‌های شهید بهزادپور بیان داشت: این شهید بدون هیچ توقعی در راه انقلاب خدمت می‌کرد و تابع محض ولایت بود.

مردم قدردان زحمات مأموران انتظامی هستند

یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما می‌دانیم که امنیت یکی از نعمت‌های خداوند است و اگر نباشد هیچ بقایی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه امنیت با شهادت عزیزان به‌دست می‌آید در طول تاریخ جبهه حق و باطل بوده است، افزود: این شهید بزرگوار مردم‌دار و خادم ملت بود و هرگز چشم به دنیا نداشت و در این زمانه شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت کشور انجام داده و می‌دهد و مردم قدردان زحمات آنان هستند و ما باید همیشه یاد شهدا کنیم که این شهیدان ما را عاقبت بخیر می‌کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول