اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

با شرکت 10 تیم صورت می‌گیرد

آغاز رقابت‌های لیگ برتر هندبال در دهدشت/فرازبام خائیز امیدوار به سکوی قهرمانی

مدیرعامل فرازبام خائیز با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر از فردا در دهدشت برگزار می‌شود گفت: قهرمانی برای فرازبام خائیز رؤیا نیست ما به سکوهای قهرمانی می‌اندیشیم.

آغاز رقابت‌های لیگ برتر هندبال در دهدشت/فرازبام خائیز امیدوار به سکوی قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،نشست مدیرعامل و مجموعه هندبال شهرستان ظهر امروز در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان دهدشت برگزار شد.

مجید پارسایی در این نشست با اشاره به کسب مقام‌های برتر هندبال شهرستان در رده‌های گوناگون اظهار داشت: موفقیت برای ما رؤیا نیست بلکه هدفی است که قطعا تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل هندبال فرازبام خائیز کهگیلویه تصریح کرد: هدف ما ایستادن روی سکوهای قهرمانی است.

وی، با بیان اینکه فرازبام خائیز به تنهایی به لیگ برتر نرسیده است، یادآور شد: هندبال فرازبام مورد حمایت نماینده مردم شهرستان در مجلس، شورای شهر و شهرداری در دوره جدید بوده است.

پارسایی با اشاره به مشکلات مالی این تیم  گفت: با توجه به مشکلات عدیده تیم‌داری و هزینه‌های بالا تصمیم قطعی به انصراف از لیگ برتر داشتم و خداحافظی فرازبام از لیگ برتر به عنوان خبر تلخ تیتر رسانه‌ها شد.

وی، تصریح کرد: اما دوستان در مجموعه هندبال ما را وادار به ادامه حضور کردند و به این نتیجه هم رسیده بودم که انصراف از لیگ بی‌انصافی در حق کسانی است که برای تیم تلاش کرده بودند.

پارسایی با بیان اینکه با توکل به خدا قطعا مشکلات مالی رفع و موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها استمرار خواهد یافت،افزود: با آمادگی کامل در لیگ حضور داریم و امسال هم شرمنده نخواهیم شد.

پارسایی در ادامه به وعده‌های حمایت از هندبال اشاره و اظهار کرد: دستار وزیر ارتباطات قول داد از مجموعه همراه اول حمایت مالی کند اما هنوز محقق نشده است همچنین استاندار قول مساعد برای حضور در تمرین تیم و کمک مالی داد.

وی، از زحمات دلسوزانه سرمربی سابق تیم قدردانی کرد و گفت: سرمربی جدید هم دغدغه کسب سکوهای قهرمانی دارد.

پارسایی بیان داشت: رقابت‌های لیگ برتر با شرکت 10 تیم به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

وی، تصریح کرد: افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها امروز پنج شنبه ساعت 16 بین دو تیم نفت و گاز گچساران و زاگرس اسلام‌آباد غرب در مجموعه «پدخندق» گچساران برگزار می‌شود.

پارسایی گفت: در هفته نخست از دور رفت همچنین تیم فرازبام خائیز فردا جمعه ساعت 16 در سالن اختصاصی هندبال دهدشت به مصاف نیروی زمینی کازرون می‌رود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول