اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه اژه‌ای به مدیران بازنشسته/ با استعفای خود تابع قانون شوید

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مشمولان قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با استعفایشان تابع قانون شوند، گفت: بعید است کسی از قانون استنکاف کند.

توصیه اژه‌ای به مدیران بازنشسته/ با استعفای خود تابع قانون شوید

حجت‌الاسلام غلامرضا محسنی‌اژه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در پاسخ به این سؤال که قوه قضائیه با رسیدن موعد رفتن بازنشستگان، چه برخوردی با کسانی که از استعفا سر باز می‌زنند خواهد داشت، اظهار کرد: بعید است کسی از قانون استنکاف کند و امیدواریم تمامی کسانی که مشمول قانون هستند، تابع قانون باشند.

وی با اشاره به اینکه انتصابات جدید در استان‌ها نشان از تغییر در رویه قوه قضائیه نیست، تصریح کرد: کسانی که در استان‌ها فعالیت داشته و بیش از پنج سال است فعالیت می‌کنند، به طور متداول جابه‌جا می شوند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: هر فردی به طور طبیعی در هر جایی بیش از زمان مورد نظر فعالیت کند ممکن است کارآیی لازم را نداشته باشد بنابراین افراد به طور معمول جابه‌جا می‌شوند و بدیهی است که در این جابه‌جایی‌ها با انرژی و توان بیشتری در سمت جدید خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول