اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

جزئیات درگیری مرزبانان مریوان با اشرار مسلح/ دو نفر از اشرار زخمی شدند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تایید درگیری مرزبانان کردستان در شهرستان مریوان با اشرار مسلح، از شهادت یک سرباز وظیفه و زخمی شدن دو نفر از اشرار خبر داد.

جزئیات درگیری مرزبانان مریوان با اشرار مسلح/ دو نفر از اشرار زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به درگیری هنگ مرزی مریوان با تعدادی اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی کردستان، اظهار داشت: در عملیاتی مقتدرانه تلفات سنگین به این گروه تروریستی وارد شد و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از آنها کشف و ضبط شده است.

به گفته وی، در درگیری شب گذشته که میان مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح روی داد سرباز وظیفه میلاد محمدیان در این درگیری به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

تقوی افزود: این درگیری بین مرزداران این هنگ مرزی با تعدادی از اشرار مسلح که قصد ورود و اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی روی داده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان با حضور به موقع اشرار مسلح را غافلگیر کرده و در عملیاتی مقتدرانه توانستند ضمن وارد کردن تلفات سنگین مقادیری قابل توجهی سلاح و مهمات از آنها کشف کنند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول