اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

زمانی:

کسب ۶۰۰ مدال ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود ۱۵۰ مجتمع فرهنگی و ورزشی متعلق به این دانشگاه در سراسر کشور و تحصیل ۲۸ هزار دانشجوی رشته تربیت بدنی گفت: تاکنون ۶۰۰ مدال ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف از سوی دانشجویان پیام نور کسب شده است.

کسب ۶۰۰ مدال ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی که در دانشگاه پیام نور برگزار شد گفت: روز جهانی ورزش دانشگاهی ۲۰ سپتامبر است اما به دلیل مصادف بودن با ایام حزن شهادت امام حسین(ع) این مراسم را امروز ۱۶ مهر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در ۵۰۰ واحد داخلی و ۵۰۰ نمایندگی خارجی و ۱۰ هزار کارمند و ۴۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه پتانسیل خوبی در موضوعات مختلف وجود دارد، افزود: ظرفیت مناسبی برای فعالیت‌های جسمی و ورزش دانشگاهی در دانشگاه پیام نور با توجه به خیل عظیم دانشجو، کارمند و استاد وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در دنیای امروز فدراسیون‌ها و ورزش‌هایی که ریشه ورزشی خود را در دانشگاه‌ها قرار داده‌اند همواره موفق‌تر از دیگران بوده‌اند و معمولاً رکوردهای جهانی توسط افرادی شکسته می‌شود که علاوه بر پتانسیل‌های شخصی خود، برنامه‌های ورزشی برگرفته از علم دانشگاهی را هم به کار می‌گیرند.

زمانی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۵۰ مجتمع فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور در دانشگاه پیام نور وجود دارد ضمن اینکه این دانشگاه ۲۸ هزار دانشجوی رشته تربیت بدنی دارد که توانسته‌اند حدود ۶۰۰ مدال ملی و بین‌المللی را در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کنند.

وی گفت: در سال ۹۶ و ابتدای سال ۹۷ مدال‌ها و مقام‌های خوبی توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور به دست آمده است که می‌توان به کسب مقام سوم رشته پاورلیفتینگ مسابقات جهانی دانشجویان و جابجایی رکورد جهانی آن، کسب مقام نایب قهرمانی پسران در مسابقات آسیایی و حضور در مسابقات جهانی، مدال طلای رشته دو و میدانی بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین درخشش دانشجوی دختر اهل استان سیستان و بلوچستان این دانشگاه در مسابقات رشته کبدی آسیایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول