اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف 11 میلیارد انواع دارو در یک منزل مسکونی در عجب‌شیر+ عکس

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف بیش از 11 میلیارد ریال دارو و لوازم بهداشتی احتکار شده از یک منزل مسکونی خبر داد.

کشف 11 میلیارد انواع دارو در یک منزل مسکونی در عجب‌شیر+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رحمان عبدی، با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان عجب‌شیر در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار دارو و لوازم بهداشتی در یک منزل مسکونی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کسب مجوز قضائی در بازرسی از این منزل 2 میلیون عدد انواع  قرص، 16 هزار و 322 عدد انواع آمپول، 18 هزار و 995  عدد انواع شربت، 5 هزار و 916 عدد انواع پماد، 4 هزار و 384 عدد انواع قطره، یک هزار و 704 انواع عدد اسپری، 48 هزار عدد انواع شیاف و 21 هزار و 530 بسته انواع لوازم بهداشتی و پوشک بچه احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی عجب شیر، ارزش ریالی کالای احتکار شده برابر نظر کارشناسان را بیش از 11 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.


انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول