اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

محمد در جمع خبرنگاران:

قرارگاه سازندگی سپاه برای کمک به دولت طراحی شده است/ 40پروژه مهم در آستانه بهره‌برداری

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه گفت: 40 پروژه حیاتی و بسیار مهم در 40 سالگی انقلاب به بهره‌برداری خواهد رسید که دستاورد جدید و خوبی برای مردم است.

قرارگاه سازندگی سپاه برای کمک به دولت طراحی شده است/ 40پروژه مهم در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس،‌سعید محمد فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این قرارگاه یک مجموعه منحصربه فرد در سطح دنیا است و در جهت کمک به نظام و دولت جمهوری اسلامی طراحی شده است. 

وی افزود: قرارگاه خاتم در تمام مسائل و مشکلات در کنار دولت بوده و امروز که تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام شدیدتر شده است مصمم‌تر در کنار دلت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم. 

محمد با اشاره به تحرک و فعال‌سازی بخش خصوصی و کمک به اشتغال‌زایی توسط قرارگاه گفت: باید به نوعی ثروت ملی و وضعیت رفاهی کشور را افزایش و بهبود ببخشیم. 

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه ادامه داد: از دولتمردان تقاضای کمک داریم تا وضع معیشتی مردم بهبود یابد و در همین راستا قرارگاه 40 پروژه حیاتی و بسیار مهم را در 40 سالگی انقلاب به بهره‌برداری خواهد رساند که دستاورد جدید و خوبی برای مردم است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول