اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان زنجان:

شوک در بازار مسکن/ نبض بازار مسکن کند می‌زند

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان زنجان با اشاره به اینکه با کاهش قیمت دلار یک شوک به بازار مسکن وارد شده است، گفت: این روزها بازار گنگ است و کسانی که قصد خرید و فروش دارند؛ معطل ثبات اوضاع هستند.

شوک در بازار مسکن/ نبض بازار مسکن کند می‌زند

سید ابوالفضل طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته قیمت دلار کاهش داشته است و این امر در همه امور به ویژه مسکن تاثیر داشته است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان زنجان با اشاره به کاهش قیمت دلار از 19 هزار تومان تا 14 هزار تومان افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند؛ قطعا قیمت مسکن نیز تحت تاثیر این موضوع کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دلار با قیمت مسکن رابطه مستقیم دارد، اضافه کرد: البته این ارتباط به قیمت مصالح ساختمانی برمی‌گردد؛ چرا که همواره با افزایش قیمت مصالح ساختمانی قیمت مسکن نیز افزایش پیدا می‌کند.

طاهری با اشاره به اینکه با کاهش قیمت دلار یک شوک به بازار مسکن وارد شده است، افزود: این روزها بازار گنگ است و کسانی که قصد خرید و فروش دارند؛ معطل ثبات اوضاع هستند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان زنجان با بیان اینکه کاهش قیمت دلار حتی در اجاره بها نیز تاثیرگذار است، تصریح کرد: قطعا ادامه روند کاهشی قیمت دلار در اجاره بها نیز تاثیر کاهشی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در نهایت تعیین کننده بازار مسکن ادامه روند کاهشی قیمت دلار و به تبع آن کاهش قیمت مصالح ساختمانی خواهد بود.

به گزارش فارس؛ با ادامه روند کاهشی قیمت دلار قیمت مسکن نیز روند کاهشی داشته و در آگهی‌های درج شده در دیوار و همچنین معاملات املاکی نیز این روند کاهشی مشهود است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول