اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد

2 کشته و یک مصدوم بر اثر وقوع سیل در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع رعد و برق، طوفان همراه با بارش سیل آسا در استان از عصر روز گذشته خبر داد.

2 کشته و یک مصدوم بر اثر وقوع سیل در مازندران

عبدالله حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: با ورود سامانه بارشی سرد از غرب استان از عصر روز گذشته با توجه به هشدارهای مدیریت بحران، شاهد وقوع رعد وبرق و طوفان شدید به همراه بارش سیل آسا در بیشتر شهرستان‌های استان هستیم.

وی افزود: برابر گزارش‌های واصله از روز گذشته تاکنون یک نفر از شهروندان در شهرستان ساری به علت برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و یک نفر نیز در شهرستان فریدونکنار دچار مصدومیت شدید شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران اضافه کرد: به علت بارش سنگین باران و وقوع سیلاب در شهرستان چالوس، راننده یک دستگاه خودرو سواری تاکسی نیز به علت سقوط به داخل زیرگذر پر از آب جان خود را از دست داد.

این مسؤول با اشاره به قطع برق در برخی از نقاط شهری و روستایی استان از شب گذشته از رفع قطعی برق با تلاش ماموران شرکت برق خبر داد و افزود: برابر اعلام ستاد مدیریت بحران استان، مدارس شهرستان‌های غرب استان نیز به علت شدت بارش‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در نوبت صبح تعطیل شدند.

حسن‌زاده اظهار کرد: پل قدیمی جاده هتل رامسر نیز بر اثر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه صفارود فرو ریخت.

وی با اشاره به طغیان رودخانه در منطقه گالش محله شهرستان رامسر از تخریب کامل سه منزل در این روستا خبر داد و افزود: در همین خصوص در منطقه عباسا شهرستان نور نیز به علت طغیان رودخانه 8 تا 10 باب منزل دچار آب گرفتگی شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به احتمال ریزش سنگ و رانش زمین در زمان بارندگی در محورهای کوهستانی استان به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

حسن‌زاده با اشاره به آمادگی کامل پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در مناطق دچار بحران از امداد و کمک رسانی پلیس به سیل زدگان در این مناطق خبر داد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول