اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رسایی:

توجه به تولید ملی راه مقابله با تحریم‌هاست/ دلار را از مبادلات تجاری حذف کنیم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: باید برای مقابله با تحریم‌ها به اقتصاد داخلی و تولید ملی توجه کنیم و از اقتصاد نفتی بیرون بیاییم.

توجه به تولید ملی راه مقابله با تحریم‌هاست/ دلار را از مبادلات تجاری حذف کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام حمید رسایی پنج‌شنبه‌شب در بیستمین یادواره شهدای محله سوراخماز و محمودآباد اظهار کرد: شهدا جایگاه والایی نزد پروردگار دارند و برگزاری یادواره شهدا باعث می‌شود تا ما اصل و ریشه خودمان را فراموش نکنیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بیشتر این شهدا جوان و نوجوان بودند و آمال و آرزوهایی داشتند و موقعیت‌های خوبی از نظر شغلی و تحصیلی و موقعیت اجتماعی داشتند ولی همه اینها را کنار زدند و به جبهه رفتند و زندگی خود را فدای ملت کردند.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسؤولان مشروعیت آنها بر این پایه هست که نام و یاد شهدا را زنده بدارند چنانچه اگر مسؤول یا مدیری در برگزاری یادواره شهدا سنگ‌اندازی کند پس از مدتی منفور ملت می‌شود چون شهید و شهادت در نگاه ملت ما جایگاه و ارزش دارد و به غیر از سیلی که از شهدا خواهند خورد از مردم هم سیلی خواهند خورد و جایگاه خودشان را از دست خواهند داد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دشمنی آمریکا با ما طی این 40 سال اظهار کرد: ابهت به تصویر کشیده کفر بر این است که من به شما حمله می‌کنم ولی حالا ملتی از مرگ نترسید و به استقبال مرگ در پیروی از اباعبدالله رفت دشمن چه می‌کند، فرهنگی که برای شهادت ارزش قائل است.

وی افزود: اگر دشمن این سلاح را از شما گرفت اقتصاد و خودباوری را از شما می‌گیرد و شهدا سمبل استقلال‌خواهی و استقلال طلبی در یک کشور هستند و اگر می‌خواهید استقلال داشته باشید باید استقامت داشته باشید و برای داشتن استقامت باید یک عقیده درست و پاک داشته باشید و این عقیده را شهدا به ما می‌دهند.

رسایی در پایان تصریح کرد: برخی به دنبال تصویب FATF در مجلس هستند و من صراحتا می‌گویم با تصویب این قانون مشکل تحریمی و بانکی ما حل نخواهد شد و باید برای مقابله با تحریم‌ها بر طبق فرمایش رهبری به اقتصاد داخلی و تولید ملی توجه کنیم و از اقتصاد نفتی بیرون بیاییم تا دنیا نتواند ما را تحریم کند و دلار را از مبادلات تجاری حذف کنیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول