اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو:

منطقه آزاد ماکو به یک منطقه هوشمند تبدیل می‌شود/ پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی ماکو

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تبدیل منطقه آزاد ماکو به یک منطقه هوشمند یکی از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان است که در بستر آی‌تی رخ می‌دهد.

منطقه آزاد ماکو به یک منطقه هوشمند تبدیل می‌شود/ پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی ماکو

ابراهیم جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد ماکو، نشست‌های دوره‌ای با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برگزار و برخی از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شد و مدیرعامل این منطقه نیز دستورات لازم برای حل این مشکلات را داد.

وی تصریح کرد: بی‌شک پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان یکی از وظایف مهم این سازمان بوده و خوشبختانه فضای کسب و کار نیز در این شرایط اقتصادی کشور در منطقه آزاد ماکو قابل رقابت است و فعالان اقتصادی به خوبی در آن فعالیت می‌کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه افزود: در نشستی که با مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام شد، زیرساخت‌های موجود و مورد نیاز این منطقه بررسی و قرار شد تمامی نقاط کور جاده‌های محدوده منطقه آزاد از شبکه مناسب مخابراتی و اینترنتی برخورد شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد تا منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از قطب‌های دیجیتال و دیتاسنتر کشور انتخاب و کارهای اجرایی آن آغاز شود.

جلیلی گفت: تبدیل منطقه آزاد ماکو به یک منطقه هوشمند یکی از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان است که در بستر آی‌تی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول