اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

کشف انبار احتکار روغن نباتی و پوشک در شاهرود+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از کشف بیش از دو تن روغن نباتی و یک انبار پوشک احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شاهرود خبر داد.

کشف انبار احتکار روغن نباتی و پوشک در شاهرود+ تصاویر

جواد عبیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به کشف روغن نباتی احتکارشده در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود اظهار داشت: طبق گزارش‌های مردمی و تماس با سامانه 114، فردی بیش از دو تن روغن نباتی را در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان مخفی کرده بود که توسط اطلاعات سپاه ناحیه شاهرود شناسایی و کشف و ضبط شد.

وی همچنین با اشاره به کشف انبار نگهداری پوشک در شهر شاهرود افزود: عوامل اطلاعات سپاه ناحیه شاهرود در راستای مبارزه با احتکار و حمایت از مردم، انبار پوشک احتکارشده در شهر شاهرود را هم کشف و ضبط کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه پرونده اقلام مکشوفه برای بررسی و صدور حکم به مراجع قضایی ارسال شد، افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه و متولی شهرستان را خواستار شد.

عبیری از همکاری دادستان و مدیران ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی شهرستان نیز در این خصوص قدردانی و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند همچنان گزارش‌های خود در حوزه‌های مختلف را از طریق تماس با تلفن 114 ارائه دهند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول