اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

کریمی خبر داد

انتشار 38 هزار مقاله دانشگاه پیام نور در مجلات معتبر و تالیف 2400 عنوان کتاب

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از چاپ بیش از 38 هزار مقاله دانشگاه پیام نور در مجلات معتبر پژوهشی خبر داد و گفت: این تعداد شامل؛ 7630 مقاله بین المللی آی اس آی، 10274 مقاله آی اس سی، 10407 مقاله علمی پژوهشی داخلی و 10293 مقاله اسکوپوس است که توسط پژوهشگران و محققان این دانشگاه به چاپ رسیده است.

انتشار 38 هزار مقاله دانشگاه پیام نور در مجلات معتبر و تالیف 2400 عنوان کتاب

به گزارش خبرنگار گروه علم و دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ محمد علی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از چاپ بیش از 38 هزار مقاله دانشگاه پیام نور در مجلات معتبر پژوهشی خبر داد و گفت: این تعداد شامل؛ 7630 مقاله بین المللی آی اس آی، 10274 مقاله آی اس سی، 10407 مقاله علمی پژوهشی داخلی و 10293 مقاله اسکوپوس است که توسط پژوهشگران و محققان این دانشگاه به چاپ رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، سطح پژوهش و تحقیق را در این دانشگاه بسیار رضایت بخش عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با دارا بودن بیش از 47 نشریه علمی فعال، ثبت 115 اختراع ، چاپ بیش از 2400 عنوان کتاب و 800 عنوان کتاب در دست تالیف جایگاه قابل قبولی را در زمینه آموزشی، پژوهش و تحقیق در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه سازی مباحث کارآفرینی در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین، اقدامات گسترده ای را در زمینه ثروت آفرینی آغاز کرده و آموزش مهارت های لازم به دانشجویان در کنار دروس آموزشی از اولویت های مهم این دانشگاه به شمار می رود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول