اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون استاندار گلستان:

نظارت بر بازار شبانه‌روزی و دقیق است/ کشور نیازمند آرامش و همدلی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه از صبوری و متانت مردم در برابر هجمه‌های اقتصادی و روانی دشمن متشکریم، گفت: کشور امروز نیازمند آرامش و همدلی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

نظارت بر بازار شبانه‌روزی و دقیق است/ کشور نیازمند آرامش و همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شرایط کشور و خدعه‌های دشمنان علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: این روزها کشور در شرایط خاصی دارد که قطعا روز به روز نیز با همت مسوولان و همراهی مردم به شرایط بهتری خواهیم رسید اما در این مسیر نیازمند هوشیاری مردم هستیم.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه امروز کشور بیش از هر چیز دیگری به آرامش، همدلی و یکپارچگی نیاز دارد، افزود: دولت با تمام وجود در راستای وظایف خود و تاکیدات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو سه ماه است که جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت مرتب و منظم به صورت هفتگی و گاهی هفته‌ای دوبار برگزار می‌کنیم، گفت: بازار و فعالیت‌های تجاری و بازرگانی در سطوح خرد و کلان به صورت کامل تحت نظارت ماست و از فعالان اقتصادی منصف و متعهد با تمام وجود حمایت و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از مردم این شهرستان خواست تا تخلفات را به دستگاه‌های نظارتی انعکاس دهند و ادامه داد: همه باید دست به دست هم داده و کمک کنیم تا مشکلات شهر و کشورمان را مرتفع کنیم و یا به حداقل برسانیم و در این راستا نقش مردم اگر بیش از مسوولان نباشد کمتر نیست.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه از مردم عزیز شهرستان گنبدکاووس می‌خواهم اجازه سو استفاده به برخی دلالان و اختلالگران در بازار را ندهند، تصریح کرد: همه تلاش کنیم تا آرامش بازار و امنیت اقتصادی در شهرمان را که در سطح بالایی قرار داشته و دارد حفظ کرده و با اعتقاد و اعتماد از آن پاسداری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور بازرسی‌های شبانه‌روزی و همه‌جانبه را به مسوولان نظارتی در اداره صنعت، معدن و تجارت داده‌ایم، گفت: رئیس این اداره را نیز مکلف کرده‌ایم تا گزارشات به روز و دقیق خود را در حوزه برخورد با متخلفان به رسانه‌ها ارائه دهد تا فضای بازار از این هم آرام‌تر و برای فعالیت اقتصادی مهیاتر شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تقدیر از صبوری و متانت مردم در برابر هجمه‌های اقتصادی و روانی دشمنان در ماه‌های اخیر، تاکید کرد: این نظام و ملت مادامی که سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب را بر سر خود داشته و دولتی خدمتگزار در کنار مردمی فهیم و انقلابی دارد هیچ دشمنی نخواهد توانست آنها را دچار آسیب و اضمحلال کند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول