اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  گروههای توان خواه

مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفت وگو با فارس خبر داد

تسویه حساب یارانه مراکز تا پایان شهریور/ واریز ۱۶۰هزار تومان به حساب هرمددجوی کهریزک

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: علیرغم تمام تنگناهای موجود، یارانه مراکز را در اولویت قرار داده و با تمام مراکز تا پایان شهریور تسویه کرده ایم.

تسویه حساب یارانه مراکز تا پایان شهریور/ واریز ۱۶۰هزار تومان به حساب هرمددجوی کهریزک

داریوش بیات‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، گفت: طی ماه‌های اخیر در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و نوسانات قیمت را تجربه کرده‌ایم اما در چنین شرایطی ساختار و همه ارکان حاکمیت از دولت گرفته تا فعالان اجتماعی و عام‌المنفعه شرایط را به سهم خود درک کرده‌اند.

وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل آسایشگاه کهریزک مبنی بر عدم پرداخت یارانه به این مرکز، گفت: به نظر می‌رسد اظهارات خلاف واقع برای جلب مساعدت مردم و جلب ترحم باشد چرا که بیان چنین گفته‌هایی نه اخلاقی است، نه شرعی و نه اداری. 

بیات‌نژاد ادامه داد: بهزیستی علیرغم تمام تنگناهای موجود یارانه مراکز را در اولویت قرار داده و اکنون که در ابتدای مهر ماه هستیم یارانه تمام مراکز را تا پایان شهریور پرداخت کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: بنابراین تمام مراکز از جمله کهریزک یارانه خود را دریافت کرده‌اند، این پرداخت‌ها به موقع بوده و تأخیری نداشته است.

وی گفت: ما وظیفه داریم شرایط را مدیریت کنیم و تنگناها را تبدیل به بحران نکنیم تا در چنین شرایطی نگرانی افکار عمومی رقم زده نشود.

بیات‌نژاد گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک دارای  370 نفر مجهول‌الهویه و 975 نفر مددجوی عادی است که به هر نفر 640 هزار تومان طبق مصوبه یارانه پرداخت می‌شود.

وی گفت: 125 نفر هم ویزیت در منزل دارند که برای هر نفر 160 هزار تومان هزینه می‌شود. 

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: با تمام شرایط و تنگناهای مالی که بهزیستی داشته است ارقامی که به ما تعلق گرفته را به خوبی مدیریت کرده و تا پایان شهریور ماه یارانه مراکز را توزیع کرده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول