اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

هرمزگان قهرمان مسابقات کبدی ساحلی باشگاه های کشور در ارومیه شد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات کبدی ساحلی باشگاه ها و دستجات آزاد کشور با قهرمانی تیم حمل و نقل هرمزگان به کار خود در ارومیه پایان داد.

هرمزگان قهرمان مسابقات کبدی ساحلی باشگاه های کشور در ارومیه شد

عبداله چمن گلی ظهر امروز در حاشیه اهدای جوایز تیم های برتر مسابقات کبدی ساحلی باشگاه ها و دستجات آزاد کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: این رقابت ها با حضور 26 تیم و در 8 گروه برگزار شد که صبح امروز با برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی تیم های برتر معرفی و به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد:بعد از سه روز رقابت تیم حمل و نقل هرمزگان مقام اول، تیم دانشگاه آزاد چابهار مقاوم دوم و تیم فولاد هرمزگان و اروم چکاوک آذربایجان غربی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

 مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در گسترش این رشته ورزشی ادامه داد: آذربایجان غربی علاوه بر میزبانی مسابقات کشوری، ظرفیت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را دارد و بر اساس توافق با فدراسیون کبدی کشور در صورتی که سهمیه میزبانی رقابت های آسیایی به ایران داده شود، این مسابقات در ارومیه برگزار می شود.

چمن گلی با اشاره به رقابت های لیگ باشگاه های کبدی کشور در ماه جاری گفت: این مسابقات در ۲ بخش مردان و زنان در صورت موافقت فدراسیون به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره سخنان رئیس فدراسیون کبدی در دیدار با هیات کبدی استان و عوامل اجرایی، میزبانی ارومیه را ایده آل عنوان کرد و افزود: میزبانی ارومیه رضایت بخش و مورد رضایت تیم ها بوده و زمین ساحلی این شهر نیز بسیار مناسب و قابل قبول است که باید از مسئولین این شهر و استان آذربایجان غربی قدردانی کنیم.

انتهای پیام/1054/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول