اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

استاندار زنجان:

کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب زنجان برای مطالعه جذاب است

استاندار زنجان گفت:کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب به ویژه کتاب‌های عرضه شده در حوزه کودک برای مطالعه بسیار جذاب است.

کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب زنجان برای مطالعه جذاب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ اسدالله درویش‌امیری دوشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان در جمع خبرنگاران در ارزیابی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: قطعا برگزاری چنین نمایشگاهی در این ابعاد کمک شایانی به افزایش سرانه مطالعه خواهد کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اهمیت مطالعه در جامعه امروزی افزود: با وجود به حضور ناشران متعدد از سراسر کشور در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده است که مردم استان با کتاب‌های متعدد در انواع مختلف آشنا شوند که البته همین امر نیز مصداق بارز افزایش سرانه مطالعه است.

وی با اشاره به آغاز فصل مدارس و دانشگاه‌ها بیان کرد: امیدواریم با وجود ارائه و عرضه کتب دانشگاهی و مدارس شاهد حضور پرشور و باشکوه دانشجویان و دانش‌آموزان در نمایشگاه باشیم.

درویش‌امیری همچنین به کتب ارائه شده در نمایشگاه ویژه کودکان نیز اشاره کرد و افزود: کتب ارائه شده برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است به همین خاطر به عقیده بنده از این بخش نیز طی روزهای آینده استقبال خوبی به عمل خواهد آمد.

استاندار زنجان همچنین به بازدید خود از نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم جمعیتی استان حضور همین تعداد مطبوعات در نمایشگاه موجب دلگرمی است.

به گزارش فارس؛ از دیروز نهم مهرماه سیصد و شصت و یکمین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین کتاب سراسری استان زنجان با حضور ۳۰۰ غرفه و ۴۰۰ ناشر و ۸ هزار عنوان کتاب عمومی؛ حقوقی دانشگاهی و دینی، اجتماعی، فرهنگی آغاز به کار کرده است.
 رونمایی از پنج کتاب، سه نشست کتابخوان از برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب زنجان است و این نمایشگاه به مدت ۶ روز و تا چهاردهم مهرماه دایر خواهد بود.

در نخستین روز از نمایشگاه کتاب‌های «نگار من به رنگ دوستی»، «بهشت هشتم»، «پرواز از فاو»، «مجموعه اشعار سعید محمد بیگی» و «بیر دیلیم دیل» چهار اثر نویسندگان زنجانی بود که رونمایی شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول