اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد

مهارت آموزی بیش از ۴۵ هزار نفر در پادگان‌ها در نیمه اول امسال

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 45 هزار و 468 نفر – دوره آموزش های مهارتی در پادگان ها و مراکز نظامی و انتظامی ارائه شده است.

مهارت آموزی بیش از ۴۵  هزار نفر در پادگان‌ها در نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از حضور این سازمان  در نمایشگاه سومین شورای عالی سیاستگذاری قرارگاه مرکز مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود، خبر داد.
علیرضا حاتم زاده در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 45 هزار و 468 نفر – دوره آموزش های مهارتی در پادگان ها و مراکز نظامی و انتظامی ارائه شده است.
وی افزود: اولین آزمون ادواری سنجش مهارت ویژه کارکنان وظیفه در بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری با حضور 68 هزار و 601 نفر برگزار شد که 19 هزار و 563 نفر در مرحله کتبی و 4 هزار و 996 نفر در آزمون عملی قبول شدند.
حاتم زاده با بیان اینکه در سال گذشته 57 هزار و 397 نفر – دوره آموزش های مهارتی برای سربازان وظیفه برگزار شد، گفت: آزمون های سنجش مهارت ویژه کارکنان وظیفه در سال 1396 در سه مرحله آزمون ادواری با حضور 172 هزار و 399 نفر شرکت کننده که 53 هزار و 369 نفر در آزمون کتبی و 28 هزار و 491 نفر در مرحله نهایی قبول شدند.

انتهای پیام/آ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول