اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

«رسانه‌های ضدانقلاب» پشت‌پرده مزاحمت‌های جاده‌ای/ دستگیری 3 نفر از مزاحمان در خراسان‌رضوی

معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه پشت‌پرده فراخوان اعتصاب کامیون‌داران و مزاحمت‌های جاده‌ای «رسانه‌های ضدانقلاب» هستند، گفت: مردمی که در دوران دفاع مقدس زیر توپ و خمپاره دشمن دست از فعالیت نکشیدند، از این حرکات ایذایی واهمه‌ای ندارند.

«رسانه‌های ضدانقلاب» پشت‌پرده مزاحمت‌های جاده‌ای/ دستگیری 3 نفر از مزاحمان در خراسان‌رضوی

محمدرحیم نوروزیان در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به فراخوان رسانه‌های معاند و ضدانقلاب برای اعتصاب کامیون‌داران گفت: کامیون‌داران مشکلاتی دارند و مسؤولان هم در حال پیگیری و حل این مشکلات هستند، اما این قشر زحمتکش باید بدانند کانال‌هایی که این فراخوان‌ها را منتشر کردند، وابسته به منافقین و ضدانقلاب بودند.

وی تصریح کرد: آن‌ها عده‌ای را در همین تلگرام و شبکه‌های مختلف تحریک کردند که با سنگ‌پرانی و ایجاد مانع در جاده‌ها برای کامیون‌داران مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت کنند.

نوروزیان با اشاره به اینکه پشت پرده این اتفاقات دشمن قرار دارد، بیان کرد: مردمی که در دوران دفاع مقدس زیر توپ و خمپاره دشمن دست از فعالیت نکشیدند، از این حرکات ایذایی واهمه‌ای ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی این موضوع اطلاع داده شده و نیروهای امنیتی ما رصد کردند و برخی کسانی که این تحرکات را داشتند شناسایی و دستگیر کردند و هر جا اتفاقی بیفتد قطعاً برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت.

وی به مشکلات صنفی کامیون‌داران اشاره و عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار و مسؤولان اقتصادی استان مرتباً جلساتی برای رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران دارند و پیش‌ از این نیز موضوعاتی همچون بیمه این عزیزان پیگیری شده و مواردی نیز از سوی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

نوروزیان با اشاره به اینکه این اقدامات و مزاحمت‌های جاده‌ای از سوی عده‌ای اجیرشده توسط دشمن بعد از عدم اجابت کامیون‌داران و برای ایجاد واهمه و رعب و وحشت میان آن‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: در استان خراسان رضوی سه نفر از این مزاحمان جاده‌ای شناسایی و دستگیر شدند که با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول