اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران اعلام کرد

اولتیماتوم پلیس به افراد مانع تردد کامیون‌ها و تانکرها/ شناسایی عوامل تحریک بازاریان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسانی که در جاده‌ها اخلال کرده و مانع از تردد کامیون‌ها و تانکرها شده‌اند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند و پلیس با اقتدار و قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

اولتیماتوم پلیس به افراد مانع تردد کامیون‌ها و تانکرها/ شناسایی عوامل تحریک بازاریان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) در جمع خبرنگاران به حوادث اخیر پرداخت و اظهار داشت: کسانی که مخل نظم و امنیت هستند به خصوص کسانی که در بین راه‌ها مانع تردد کامیون‌ها و تانکرهایی می‌شوند که نیازمندی‌ها و مایحتاج مردم را منتقل می‌کنند، بدانند که با اقتدار و قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی کسانی را که در این زمینه اخلال کرده شناسایی کرده است؛ تعدادی از آنها را دستگیری و برخی دیگر را در روزهای آتی دستگیر خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون امنیت خوبی برقرار است و ناجا مقتدرانه با مخلان برخورد خواهد کرد به حادثه اهواز پرداخت و گفت: رزمندگان اسلام انتقام مردم مظلوم و بی‌دفاع اهواز را گرفتند و در روزهای آتی نیز مقتدرانه به آنها حمله‌ور خواهد شد؛ آنها بدانند نیروهای مسلح و پلیس با پنجه پولادین با آنها برخورد خواهد کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در خصوص حادثه اهواز به رشادت خوب نیروهای مسلح و به خصوص مأموران نیروی انتظامی در نجات مردم و مجروحین اشاره و اعلام کرد: دو نفر از تروریست‌های حمله تروریستی اهواز را نیروهای انتظامی به هلاکت رساندند.

وی در خصوص تحریکات گروه‌های ضد انقلاب در خصوص بازار و بازاریان اظهار داشت: بازاریان همیشه مدافع انقلاب، نظام و مردم بوده‌اند و این گروه‌ها از خارج از کشور و در فضای مجازی اقدام به تهدید می‌کردند؛ برخی از عناصر داخلی آنها شناسایی شده و با آنها برخورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی به برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸ پرداخت و اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی،‌ایمنی و امنیتی با مشارکت مخترعین، مبتکرین و تعدادی از کشورهای خارجی که مشتاق همکاری با ما هستند امروز در مصلای حضرت امام خمینی(ره) افتتاح شده است.

سردار اشتری تصریح کرد: ناجا با تمام ظرفیت از فناوری روز استفاده می‌کند تا در اجرای مأموریت‌ها موفق باشد.

وی به پیچیدگی جرم و مجرم اشاره و بیان داشت: پلیس باید چند قدم از مخلین امنیت جلوتر باشد؛ بر این اساس با تجهیزات و فناوری‌های روز که بیش از ۹۵ درصد آنها داخلی است خود را به‌روز کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در خصوص حضور نمایندگان کشورهای خارجی در این نمایشگاه با وجود تحریم‌ها گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که اهداف شوم خود را پیاده کنند اما پلیس کشورهایی که ما با آنها در ارتباط هستیم هنوز ارتباط خود را دنبال می‌کنند و یک تعامل دوطرفه بین پلیس ایران و دیگر پلیس‌ها برقرار است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر تقدیر از مأموران ناجایی که در حادثه تروریستی اهواز به مردم و مجروحین کمک کردند، اعلام کرد: تعداد آنها بیش از ۵ نفر بوده و از این مأموران  پرتلاش و خدوم که در کمک‌رسانی و امداد به مردم و خانواده‌هایشان نقش داشتند تقدیر شده است.

سردار اشتری با بیان این مطلب که نیروهای مسلح در حادثه تروریستی اهواز رشادت خوبی به نمایش گذاشتند از هلاکت دو نفر از تروریست‌ها به دست مأموران ناجا خبر داد.

وی در خصوص مخلان حوزه اقتصادی اعلام کرد: یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت به خصوص در حوزه اقتصادی نیروی انتظامی بوده است. ما تعدادی را با حکم قضایی دستگیر کرده و تحویل مقامات دادیم که دادگاه آنها برگزار شده است.

سردار اشتری در پاسخ به سؤال دیگری که امنیت رژه اهواز برعهده ناجا بوده یا نه، گفت: مسئولیت امنیت را ستاد کل تعیین و ابلاغ کرده است.

وی در خصوص استفاده از کوات‌کوپتر و پهبادها خاطرنشان کرد: در مرزها برای اشراف بر گروه‌های معاند و قاچاقچیان و در شهرها برای موضوعات ترافیکی و راهور از آنها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول