اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

استاندار کردستان:

دریاچه زریوار با اعتبارات محدود استانی احیا نمی‌شود

استاندار کردستان گفت: احیای دریاچه زریوار با اعتبارات محدود استانی انجام نمی‌شود بلکه تحقق این مهم نیاز به نگاه ویژه و حمایت سازمان محیط زیست دارد.

دریاچه زریوار با اعتبارات محدود استانی احیا نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه ستاد نجات‌بخشی تالاب زریبار که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مسئولان استان در مریوان برگزار شد، اظهار کرد: دریاچه زریبار از منظر گردشگری، مناظر طبیعی و زیست‌محیطی برای مردم استان کردستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، این تالاب در مسائل زیست‌محیطی کشور نقش دارد از این رو توجه به نجات آن باید با استفاده از تمام توان ظرفیت‌ها باید بهره بگیریم.

وی به وضعیت کنونی این دریاچه گریزی زد و گفت: با اقدامات و اعتبارات محدود استانی نمی‌توانیم کار زیادی برای نجات این دریاچه انجام دهیم.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه احیا و نجات‌بخشی دریاچه زریوار نیاز به اعتبارات زیادی دارد، گفت:‌ تامین این میزان اعتبار در توان استان نیست و سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

مرادنیا به نیزارهای دریاچه زریبار هم اشاره کرد و افزود: این نیزارها باید با اتخاذ راهکارهای مناسب از دریاچه خارج شوند که البته برای انجام این مهم محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول