اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

شهردار گرگان خبر داد

حمایت شهرداری گرگان از موکب اربعین استان گلستان

شهردار گرگان به حمایت شهرداری از موکب اربعین اشاره کرد وگفت: شهرداری برای موکب گلستان ۱۵ میلیون تومان مساعدت در نظر گرفته است.

حمایت شهرداری گرگان از موکب اربعین استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد:  در حوزه درآمدی برخلاف عددی که منعکس شد شهرداری در چارچوب عملکردی که برای خود تعریف کرده عملکرد مناسبی  داشته است.

وی تصریح کرد: بخش زیادی از درآمد شهرداری در حوزه املاک و سرمایه گذاری دیده شده و فروش املاک براساس تهاتر و پروژه‌های عمرانی اتفاق می‌افتد که عموما این مسائل در نیمه دوم سال انجام می‌شود.

شهردار گرگان یادآور شد: در سرمایه گذاری‌ها نیز در شهر مقدماتی نیاز است و  تأخیر در سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل تأخیر در تشکیل جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری بوده است.

دادبود افزود: امروز فراخوان هتل و مجتمع تفریحی  و تجاری زمین چهارشنبه بازار داده شده و در هفته‌های آینده نیز پروژه‌های خوب دیگری در راه است و درآمد ما از این موضوع براساس مقرراتی که داریم محقق خواهد شد.

وی گفت: تاکنون 27 میلیارد تومان طلب برای شهرداری گرگان ثبت شده از دستگاه‌های دولتی داریم البته طلب بیش از این مقدار است و تاکنون این میزان در سامانه ثبت شده است.

شهردار گرگان به تبصره دو ماده 39  اشاره کرد و یادآور شد: امسال اعتباری از محل این تبصره برای شهرداری دیده نشده و بودجه آن در ردیف دولت جابه جا شده و به جای دیگری اختصاص یافته است.

دادبود به حمایت شهرداری از موکب اربعین اشاره کرد وگفت: شهرداری برای موکب گلستان ۱۵ میلیون تومان مساعدت در نظر گرفته است.

وی به تملک فرمانداری اشاره کرد و گفت: این تملک برای اضافه شدن مجموعه پارک شهر پیش‌بینی شده  است.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول