اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی وزیر بهداشت:

مشکلات حوزه سلامت بدون مشارکت مردم ابتر می‌ماند

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر زمینه همکاری بین‌بخشی در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: بدون مشارکت مردم و دستگاه‌ها مشکلات حوزه سلامت ابتر باقی خواهد ماند.

  مشکلات حوزه سلامت بدون مشارکت مردم ابتر می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمدهادی ایازی عصر امروز در نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی در شهرداری شهر مهاجران اظهار داشت: بدون مشارکت مردم و دستگاه‌ها مشکلات حوزه سلامت ابتر باقی خواهد ماند.

وی بر تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و دیگر ارگان‌ها تاکید کرد و بیان داشت: تمامی دستگاه‌ها در تحقق برنامه‌های حوزه سلامت مسئول هستند و اثربخشی موثر خود را در این خصوص ایفا کنند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: باید برای کانون‌های سلامت، مدل اجرایی طراحی کرد و تشکیل اتاق فکر در کانون‌های سلامت نیز مدنظر قرار گیرد.

ایازی با تاکید بر مشارکت مردم و همکاری بین‌بخشی در حوزه سلامت گفت: باید زمینه‌های لازم را در راستای تامین سلامت مردم فراهم کرد و با ایجاد کانون‌های سلامت محله در سطح دیگر استان‌ها و سطح کشور گام‌های موثری در این خصوص برداشت.

 انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول