اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

توصیه‌های سیاستی دانشگاه علامه به دستگاه‌های اجرایی کشور

کتاب «توصیه‌های سیاستی دانشگاه علامه طباطبائی به دستگاه‌های اجرایی کشور» از سوی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شده است.

توصیه‌های سیاستی دانشگاه علامه به دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مأموریت پژوهشی کلان دانشگاه علامه طباطبائی (۱۳۹۷-۱۴۰۰) «شناسایی و پاسخگویی به مسائل و نیازهای جامعه و کشور بر مبنای پایداری توسعه ملی با رویکرد میان رشته‌ای» تعیین شده است.

این دانشگاه می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری در حل معضلات جامعه، صنعت و سازمان‌های اجرایی کشور داشته باشد، از این رو «تولید دانش متناسب با نیازهای جامعه و کاربردی کردن علوم انسانی و اجتماعی» را در دستور کار خود قرار داده است.

در این راستا، نشست‌های کمک دانشگاه به حل مشکلات کشور در دانشگاه علامه طباطبائی با هدف «ارائه اندیشه‌ها و راهکارهای عملی در خصوص رفع مشکلات بخش‌های مختلف اجرایی کشور» از سوی صاحب‌نظران دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شوند. 

این نشست‌ها با حضور اساتید و پژوهشگران دانشگاه علامه طباطبائی یا سایر دانشگاه‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور تشکیل می‌شوند و به بحث در رابطه با یکی از مشکلات کشور و ارائه راهکار برای حل آنها پرداخته می‌شود.

پس از آن، دانشگاه با ارائه توصیه‌های سیاستی به دستگاه‌های اجرایی مربوطه، با ارائه نسخه‌ای برای حل مشکل شناسایی شده به یاری نهادهای اجرایی می‌پردازد. 

کتاب «توصیه‌های سیاستی دانشگاه علامه طباطبائی به دستگاه‌های اجرایی کشور» بخشی از مجموعه توصیه‌های سیاستی ارائه شده به دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول