اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

اکبری در گفت‌‌وگو با فارس:

پخت ۱۴ هزار غذا در آشپزخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت/ ۳۰ درصد خوابگاه‌ها تعمیر اساسی شد

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به تعمیر اساسی آشپزخانه مرکزی این دانشگاه گفت: با اقدامات توسعه‌ای هم اکنون می‌توانیم ۱۴ هزار پرس غذا به دانشجویان ارائه کنیم.

پخت ۱۴ هزار غذا در آشپزخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت/ ۳۰ درصد خوابگاه‌ها تعمیر اساسی شد

حبیب الله اکبری معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره وضعیت آشپزخانه مرکزی این دانشگاه پس از تعمیرات تابستانی آن گفت: در تابستان آشپزخانه مرکزی این دانشگاه تعمیر و به امکانات صنعتی تجهیز شد که توانسته در افزایش کیفیت و کمیت غذاها تاثیر بالایی داشته باشد. 

وی افزود: برای تعمیرات و تهیه امکانات صنعتی آشپزخانه مرکزی دانشگاه علم وصنعت در سال تحصیلی جدید ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم. 

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکلات مالی زیادی در سالجاری در دانشگاه‌های و بویژه دانشگاه علم و صنعت وجود دارد اما باید برای ابتدای سال تحصیلی شرایط مناسبی را در خوابگاه و تغذیه برای دانشجویان فراهم می‌کردیم که این مهم اجرایی شد. ضمن اینکه می‌کوشیم مشکلات مالی در حوزه تغذیه دانشجویان نتواند بر اقدامات برنامه‌ریزی شده تاثیری داشته باشد. 

وی در مورد وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه و رتبه بندی‌های آنها گفت: طبق سنوات گذشته امسال ۳۰ درصد خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت تعمیر اساسی و تمامی تجهیزات داخلی آن تعویض شد و بر اساس برنامه این دانشگاه خوابگاه رتبه 4 و 5 نخواهد داشت. ضمن اینکه قرار است با برنامه‌ریزی ویژه در 2 سال آینده خوابگاه جدید را به لیست خوابگاه‌های این دانشگاه اضافه کنیم.

اکبری تصریح کرد: در دانشگاه علم و صنعت ۱۰ سرای دانشجویی وجود دارد که بیش از ۴ هزار دانشجو متقاضی حضور در این خوابگاه‌ها هستند که به‌تمامی دانشجویان این دانشگاه که متقاضی سکونت در سرای دانشجویی باشند، خوابگاه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول