اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت:

مردم نگران تامین شیرخشک نباشند/ به انبارهای گمرک فورا رسیدگی شود

وزیر بهداشت گفت: مردم هیچ نگرانی در تامین شیر خشک نداشته باشند و باید دقت کنند که خرید بیش از حد این محصول موجب خرابی آن خواهد شد.

مردم نگران تامین شیرخشک نباشند/ به انبارهای گمرک فورا رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز در جریان سفر سرزده خود به استان قزوین اظهار داشت: امروز مسئله شیر خشک و نگرانی خانواده‌ها برای تامین آن موضوعی است که به آن اشراف داریم و برای اطمینان داشتن خانواده‌ها و والدین نوزادان شیرخوار بازدید از واحدهای تولید شیرخشک را در دستور کار قرار دادیم تا مشکلی در این حوزه وجود نداشته باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت نظارت بر تولیدات بهداشتی و خوراکی از جمله شیرخشک عنوان کرد: امروز در زمینه تامین مواد اولیه در حوزه تولید شیرخشک هیچگونه مشکلی نداریم و نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز تولیدات شیر خشک در کشور تحت لیسانس کمپانی‌های جهانی تولید می‌شود یادآور شد: مردم هیچ نگرانی در تامین شیر خشک نداشته باشند و باید دقت کنند که خرید بیش از حد این محصول موجب خرابی آن خواهد شد.

وی به مردم اطمینان داد که در حوزه تولید شیرخشک کشور قادر است تا نیازهای مردم را تامین کرده و هیچ مشکلی نیز در این حوزه وجود ندارد.

این مسئول تصریح کرد: متأسفانه محتکران و قاچاقچیان با انبار کردن موادی همچون شیر خشک به خراب شدن آن دامن زدند که نباید با خرید بیش از حد و انباشت آن به خرابی این محصول دامن بزنیم و توجه داشته باشه با تولیداتی که انجام شده تا سال ۹۸ هیچگونه نیازی به تامین شیرخشک وجود ندارد.

این مسئول عنوان کرد: امروز با کوتاهی‌هایی که در گمرک وجود داشته انبارها پر از محصول شیر خشک است که باید این موضوع را حل کنیم و همچنین در حوزه شیر خشک رژیمی نیز برخی نگرانی‌ها وجود داشت که آن نیز از بین رفته است.

افتتاح آزمایشگاه فوق پیشرفته مواد غذایی در قزوین توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و زاهدی استاندار قزوین انجام شد.

انتهای پیام/ع


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول