اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سلمانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اجرای طرح تحول خوابگاه‌ها و سلف سرویس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هزینه 100 میلیاردی

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اجرای طرح تحول در خوابگاه ها و سلف سرویس های مراکز تابعه این دانشگاه با هزینه 100 میلیارد ریالی در تابستان سال جاری گفت: سعی کردیم تا فضای ایمن و آرامی برای گذراندن اوقات دانشجویان در سال تحصیلی جدید درخوابگاه رقم بخورد.

اجرای طرح تحول خوابگاه‌ها و سلف سرویس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هزینه 100 میلیاردی

حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گستره ملی عهده دار تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد است. همچنین  توسعه کارآفرینی و اشتغال  زایی برای جوانان رسالت اصلی دانشگاه است.

وی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در شش ماه اول امسال عنوان کرد: با عنایت به اجرای طرح تحول در خوابگاه ها و سلف سرویس های مراکز تابعه با هزینه 100 میلیارد ریالی در تابستان سال جاری و با نظارت مستمر دانشگاه بر اجرای  مطلوب این طرح و  با تامین اعتبار تعمیرات و تجهیزات در خوابگاه ها و سلف سرویس ها بر مبنای اعلام نیاز مراکز و دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات، سعی گردید تا فضای ایمن و آرامی برای گذراندن اوقات دانشجویان در سال تحصیلی جدید در خوابگاه رقم بخورد.

سلمانی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای عزم جدی برای توسعه مهارت های فنی و حرفه ای در سراسر کشور دارد و در همین راستا ریاست دانشگاه جلسات متعددی با استانداران، معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری، صندوق رفاه دانشجویان، صندوق نوآوری و شکوفایی، اتاق بازرگانی و ...داشته که حاصل این جلسات انعقاد و امضای تفاهم نامه های همکاری در جهت گسترش و ارتقای جایگاه مهارت آموزی در کشور بوده است.

وی با اشاره به برگزاری موفق مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی دانشجویان فنی و حرفه ای در تابستان امسال و کسب عناوین نائب قهرمانی دانشگاه فنی و حرفه ای در المپیاد ورزشی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقام دوم بخش دانشگاهی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: برنامه ریزی بلند مدت و گسترده ای در زمینه ارتقای برنامه های فرهنگی، هنری و  ورزشی برای دانشجویان ترسیم شده است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به لزوم شناساندن اهداف و فعالیت های این دانشگاه به مردم خاطر نشان کرد: سلسله برنامه های رسانه ای با حضور رییس دانشگاه، برگزاری همایش روز ملی کارآفرینی و حضور دانشگاه فنی و حرفه ای در نمایشگاه های مختلف کشوری از جمله این کارها بوده است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای از بهره برداری و افتتاح طرح های کلان عمرانی این دانشگاه در هفته دولت؛ اعم از پروژه های عمرانی دارای موافقت نامه، خیر ساز و از محل درآمد اختصاصی خبرداد و گفت: پیگیری مسوولین دانشگاه در جهت تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های مراکز در فاز اول به مبلغ227 میلیارد ریال، دریافت مجوز برنامه ریزی آموزش های عالی فنی و حرفه ای از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دریافت مجوز ایجاد 328 رشته کارشناسی جدید در مراکز، رونمایی از سند راهبردی دانشگاه، برگزاری طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی (سجا3)، رسیدگی به 1496 پرونده  متقاضیان جذب هیأت علمی کارشناسی ارشد و دکتری فراخوان سال های 95 و 96 و برگزاری دوره آموزشی نوآوری برای اساتید و مدرسین با همکاری دانشگاه لایپزیک آلمان از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در  سال جاری است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول