اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رهبر حزب اپوزیسیون انگلیس تاکید کرد

بهترین راه برای توقف جنگ یمن، پایانِ فروش تسلیحات به عربستان است

رهبر حزب کارگر انگلیس در سخنانی گفت بهترین راه کمک به توقف جنگ در یمن، اقدام انگلیس برای پایان دادن به تامین تسلیحات عربستان سعودی است.

بهترین راه برای توقف جنگ یمن، پایانِ فروش تسلیحات به عربستان است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جرمی کوربین» رهبر اپوزیسیون انگلستان در نشست سالیانه حزب کارگر در شهر «لیورپول» گفت دولت انگلیس باید فروش تسلیحات به عربستان را متوقف کند.

به گزارش شبکه خبری «راشاتودی»، کوربین در سخنرانی روز یکشنبه (دیروز) درباره جنگ یمن گفت که بهترین کمک، توقف آن است و برای شروع این توقف باید انگلیس به تامین تسلیحات عربستان سعودی پایان دهد. 

وی خاطر نشان کرد، باید فروش تسلیحات به عربستان سعودی را متوقف کرد چراکه این کشور است که بمباران‌ها را در یمن انجام می‌دهد.

رهبر اپوزیسیون انگلیس در ادامه به اقدام «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و قصد وی برای خروج از توافق اقلیمی پاریس اشاره کرد و گفت که این اقدام کاملا اشتباه است. وی افزود همان طور که اقداماتی برای عدالت اجتماعی انجام می‌گیرد،  باید اقداماتی برای محافظت از محیط زیست نیز انجام بگیرد چراکه این اقدامات می‌تواند از آینده همه محافظت کند.

کوربین در این سخنرانی درباره شرایط اقتصادی در انگلستان گفت که درآمد همه باید حداقل ساعتی ده پوند باشد و افزود باید شهریه‌های دانشگاه‌ها را کاهش داد تا همه بتوانند تحصیلات عالی داشته باشند. 

طی نشست سالیانه حزب کارگر انگلیس که از روز گذشته در لیورپول آغاز شده، به دلیل عملکرد نامناسب دولت انگلیس در پیش‌برد مذاکرات برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) درباره برگزاری انتخابات زودتر از موعد و یا برگزاری همه‌پرسی دوم برگزیت نیز رای‌گیری خواهد کرد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول