اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

خون شهدا اراده ملت را برای مقابله با استكبار جهانی قوی‌تر می‌کند

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی 31 شهریورماه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز را محكوم كرد.

خون شهدا اراده ملت را برای مقابله با استكبار جهانی قوی‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، حمله تروریستی ۳۱ شهریور ماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان خوزستان انجامید، محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در ایام عزاداری عاشورای حسینی و در روزی که حماسه مقدس ایرانیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گرامی‌ داشته می‌شود، گروهی از تروریست‌های سفاک و خائن برای خوشایند یزیدیان زمانه، اقدام به تیراندازی علیه مردم بی‌دفاع، بی‌گناه و مظلوم کردند.

دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت رشید و بزرگوار ایران و به خصوص مردم همیشه در سنگر خوزستان در قبال دشمنان خود تحت هر شرایطی با تمام وجود از وجب به وجب خاک خود و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می‌کنند و در این راه از بذل جان و مال خود هیچ دریغ ندارند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جنایت دهشتناک و حمله کور تروریستی را محکوم کرده و به اربابان تروریست‌های سفاک یادآور می‌‌شود؛ هر قطره خون بی‌گناه و مظلومی که بر زمین می‌چکد، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران را برای مقابله با استکبار جهانی قوی‌تر می‌کند.

این سازمان همچنین از مجامع بین‌المللی فعال در عرصه مبارزه با نژادپرستی و قوم‌گرایی و مروج اتحاد مسلمین می‌خواهد تا نسبت به آگاهی‌سازی امت اسلامی و همه آحاد جامعه بشری برای دوری از جهالت مدرن، مصمم‌تر باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول