اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران:

15 هزار سرویس مدرسه داریم

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران، گفت: بیش از 15 هزار سرویس مدارس داریم که نزدیک یک سوم آن تاکسی و دو سوم آن شخصی است و تمام آنها را ساماندهی کرده‌ایم .

15 هزار سرویس مدرسه داریم

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، علیرضا قنادان در برنامه رصد و مانیتورینگ ترافیک شهر تهران در نخستین روز ماه مهر،‌گفت:‌ ساماندهی سرویس‌های مدارس را از سه ماه پیش آغاز کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس فراخوان داده شده بیش از 400 شرکت پیمانکاری مراجعه کردند و  با هماهنگی آموزش و پرورش ساماندهی همه شرکت‌های سرویس مدارس توسط شهرداری تهران انجام شد.

قنادان گفت:‌بیش از 15 هزار سرویس مدارس داریم که حدود یک سوم آن تاکسی و دو سوم آن شخصی است که تمام آنها را ساماندهی کرده‌ایم و رانندگان گواهی سلامت دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران گفت:‌از برچسب سرویس مدارس رونمایی شد و همچنین تمامی خودروها باید معاینه فنی داشته باشند.

به گفته قنادان، 4 ساعت آموزش برای تمام رانندگان گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه امسال نظارت میدانی با همکاری پلیس راهور خواهیم داشت،‌گفت: همچنین شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شماره خودروی سرویس مدارس فرزندان خود را وارد کنند و صلاحیت راننده را مشاهده کنند.

قنادان همچنین به سرویس مدارس استثنایی اشاره کرد و گفت: با مصوبه شورا سرویس مدارس استثنایی رایگان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول