اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محکومیت حمله تروریستی اهواز از سوی جهاد اسلامی فلسطین

نمایندگی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی و حمله جنایتکارانه علیه مردم بی دفاع حاضر در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در اهواز را محکوم کرد.

محکومیت حمله تروریستی اهواز از سوی جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله تروریستی اهواز را که منجر به شهادت ۲۹ تن و زخمی شدن ۵۷ نفر دیگر شد، محکوم کرد.

دفتر جهاد اسلامی در این بیانیه تأکید کرد: «ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام تروریستی را که امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده، محکوم و این اقدام را در راستای اهداف صهیونیستی آمریکایی در منطقه می‌دانیم».
در ادامه این بیانیه آمده است: «جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر همراهی و همسویی با جمهوری اسلامی در مبارزه با طرح‌های استکباری در منطقه تاکید می‌کند».

در پایان بیانیه هم آمده است: «مراتب تسلیت خود را به ولی امر مسلمین، ملت و دولت جمهوری اسلامی ابراز داشته و برای مجروحین شفای عاجل و برای شهدای این اقدام تروریستی علو درجات را از باری تعالی خواهانیم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول