اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سردار کمالی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

اول مهر روز سرباز/تقدیر و تشکر از تلاش‌های خالصانه سربازان دردستور کار

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از نامگذاری روز دوم هفته دفاع مقدس به عنوان روز سرباز خبر داد و گفت: در این روز از تلاش‌های خالصانه سربازان دوران دفاع مقدس و سربازان فعلی تقدیر و تشکر می‌شود.

اول مهر روز سرباز/تقدیر و تشکر از تلاش‌های خالصانه سربازان دردستور کار

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ حراست از عزت، امنیت، استقلال، تمامیت ارضی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان، مال و نوامیس مردم وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی است و در اجرای این وظیفه، همه اتباع ذکور جمهوری اسلامی ایران مکلف به انجام خدمت وظیفه عمومی هستند. 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر این مطلب که کارکنان وظیفه یکی از ارکان و ستون نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است، تصریح کرد: جوانان برومند سرباز، این ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور در هشت سال دفاع مقدس با حضور فعال و چشمگیر خود در کسوت مقدس سربازی آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام عزیز و میهن اسلامی به منصه ظهور رسانده و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آورده‌اند. 

این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: بر همه لازم است که یکم مهرماه روز دوم هفته دفاع مقدس که به عنوان روز سرباز نامگذاری شده است، از تلاش‌های خالصانه عزیزان سرباز دوران دفاع مقدس و سربازان فعلی که راه پدران خود را ادامه می‌دهند تقدیر و تشکر شود. 

وی خاطرنشان کرد: در این روز همه نیروهای مسلح برای پاسداشت مقام شامخ سرباز بسیج می‌شوند و در همه یگان‌ها با برگزاری مراسم‌های مختلف،‌ روز سرباز را گرامی می‌دارند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول