اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

در پیام علی‌ذاکری عنوان شد

عزم دانشگاه علم و صنعت برای شتاب بیشتر در حل مشکلات صنعت کشور

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-1397 عنوان کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دانشگاهی مادر و برتر در کشور، همواره از کارنامه درخشانی در حل مشکلات صنعت کشور و تربیت دانش آموختگان برجسته، برخوردار بوده است و من رجاء واثق دارم این نهضت علمی بالنده، در سایه مجاهدت دانشگاهیان عزیز، با شتاب روزافزون تداوم می‌یابد.

عزم دانشگاه علم و صنعت برای شتاب بیشتر در حل مشکلات صنعت کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران،  جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-1397 پیامی صادر کرد. 
متن کامل این پیام بدین شرح است:    
«شروع سال تحصیلی به مانند هر سال، با آغاز هفته دفاع مقدس، که یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌ های ایثارگران و رزمندگان عزیز ماست، مقارن شده و امسال مراکز آموزش ‌عالی و دانشگاهی کشور در حالی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که فضای ایران اسلامی سرشار از عطر جان ‌بخش حماسه حسینی است.
اینجانب شروع دلنشین درس و دانشگاه و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان، پژوهشگران، فناوران، کارکنان و دانشجویان عزیز و ارجمند دانشگاه به ویژه دانشجویان جدیدالورود - که به مدد تلاش مستمر و عالمانه خود قدم به عرصه دانشگاه نهاده‌اند، تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
دانشگاه پر افتخار علم و صنعت ایران به عنوان دانشگاهی مادر و برتر در کشور، همواره از کارنامه درخشانی در حل مشکلات صنعت کشور و تربیت دانش آموختگان برجسته، برخوردار بوده است و من رجاء واثق دارم این نهضت علمی بالنده، در سایه مجاهدت دانشگاهیان عزیز، با شتاب روزافزون تداوم خواهد یافت و دانشگاه علم و صنعت ایران همچون گذشته، در جایگاه مناسبی از حرکت عظیم و تحول‌ساز علمی کشور، به وظایف خود عمل خواهد کرد.
امیدوارم سال تحصیلی جدید، با موفقیت و پویایی هرچه بیشتر برای نهاد دانشگاه، دانشگاهیان گرامی و دانشجویان عزیز همراه باشد و دانشجویان کوشا و مشتاق دانشگاه، با اکسیر دانایی و توانایی و هدایت و دلالت اساتید گرانقدر خود، فصل نوینی در پیشرفت علمی و حرکت در مرزهای دانش و فناوری بگشایند و با پیوند علم و ایمان و محصول خجسته آن، ظفرمندانه به فتح قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی و کامروانی ترفیع یابند.
برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»
انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول