اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی خبر داد

کشف 24 هزار قوطی رب احتکار شده در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: انبار وسایل منزل مانند لوله و شیرآلات بهداشتی، سیمان سفید، کلید و پریز، انواع هواکش، کاشی و لوازم منزل در شهرک شهید رجایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

کشف 24 هزار قوطی رب احتکار شده در مشهد

امیر دلداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: امروز انباری را بر اساس گزارش مردمی در منطقه کوی امیر کشف کردیم که در آن  24 هزار قوطی رب به ارزش بیش از 250 میلیون تومان احتکار شده بود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی  افزود: قاضی شعبه اول سیار تعذیرات حکومتی نیز در محل حضور داشت و با دستور قضایی انبار پلمب شد، تا بعد از تعطیلات برای ورود به‌شبکه توزیع این کالا برنامه‌ریزی انجام دهیم.

وی ادامه داد: انبار دیگری را نیز در گشت مشترک با شعبه سیار تعذیرات حکومتی در شهرک شهید رجایی کشف کردیم که در این انبار همه وسایل منزل مانند لوله و شیرآلات بهداشتی، سیمان سفید، کلید و پریز، انواع هواکش، کاشی و لوازم منزل وجود داشت، که ارزش آنها بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده شد، به‌دستور مقام قضایی این انبار نیز پلمب شد تا برای ورود به شبکه توزیع تعیین و تکلیف شود.

دلداری با بیان اینکه انبارهایی که در چند روز اخیر کشف شده اکثرا براساس گزارش‌های مردمی بوده است، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم اگر رفت و آمد مشکوکی را می‌بینند یا اگر از وجود انباری با اطلاع هستند، این موارد را با شماره 31730124 و 31730322 به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت برای بازرسی به محل برویم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول