اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

جلسه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد

نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، مسئول سازمان بسیج دانشجویی و معاونین و مدیران کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان تهران در دفتر ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

جلسه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی و معاونین و مدیران کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان تهران در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

صالحی عمران در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خیر مقدم به حاضرین در راستای معرفی جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای  مجموعه ای تقاضا محور و کارآفرین است و آموزش های ارایه شده در آن با صنعت، کشاورزی، خدمات و اشتغال دانش آموختگان رابطه تنگاتنگ دارد.  
وی یکی از اصلی ترین برنامه های این دانشگاه را در سال جاری را تکمیل، ارتقا، تجهیز و بازسازی و همسان سازی کارگاه ها و آزمایشگاه ها عنوان کرد و گفت: با حمایت مسوولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعتبار  خوبی برای توسعه کارگاه ها، آزمایشگاه ها و فضاهای فیزیکی در  مراکز  در نظرگرفته شده است.
وی افزود: برنامه داریم در کنار آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای پکیج کاملی از شایستگی ها شامل مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی، مهارت‌های یادگیری، انضباط و اخلاق مداری به دانشجویان آموزش دهیم.
در پایان صالحی عمران با ابراز خرسندی از حضور در این نشست خاطر نشان کرد: اربعین حسینی امروزه از جنبه‌های سیاسی و اجتماعی  اهمیت دوچندانی پیدا کرده از این‌رو که اجتماع میلیونی مسلمانان برای عزاداری و سوگواری  به‌سوی حرم اباعبدالله الحسین (ع) و انعکاس گسترده خبری آن در رسانه‌های داخلی و خارجی، همه نشان از اهمیت بالای این حرکت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است.

در این دیدار غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای و عرض تسلیت و تعزیت ماه محرم بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پیاده روی اربعین حسینی امیدواریم با سیاست گذاری و تمهیدات لازم شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی و رخداد بزرگ فرهنگی در غالب کاروان های دانشجویی باشیم.

ستاد اربعین دانشگاهیان زیر مجموعه ستاد مرکزی اربعین کشور و با محوریت و مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بوده و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، وزارت بهداشت، معاونین فرهنگی جمعی از دانشگاه ها و سازمان بسیج دانشجویی عضو این ستاد هستند و دبیرخانه دایمی این ستاد و کمیته های تخصصی نیز در سازمان بسیج دانشجویی کشور مستقر می باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول