اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

سرسنگی تاکید کرد

لزوم توجه بیشتر به هویت دانشگاه تهران در برگزاری آیین ورودی نودانشجویان

جلسه شورای معاونان فرهنگی پردیس ها و دانشکده های دانشگاه تهران به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با محوریت موضوع برگزاری آیین ورودی نودانشجویان سال 1397 برگزار و بر لزوم توجه بیشتر بر هویت دانشگاه تهران در این آیین تاکید شد.

لزوم توجه بیشتر به هویت دانشگاه تهران در برگزاری آیین ورودی نودانشجویان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، جلسه شورای معاونان فرهنگی پردیس ها و دانشکده های دانشگاه تهران به ریاست مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با محوریت موضوع برگزاری آیین ورودی نودانشجویان سال 1397 در تالار امیرکبیر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جلسه، سرسنگی ضمن تشریح برنامه آیین ورودی نودانشجویان سال 97 و همایش خانه و دانشگاه که همزمان برای خانواده نودانشجویان برگزار خواهد شد؛ بر لزوم توجه بیشتر بر هویت دانشگاه تهران چه برای دانشجویان و چه اساتید و کارکنان تاکید کرد.

وی همچنین تقویت هویت دانشگاهی، توجه ویژه به تشکل های دانشجویی، افزایش ضریب نفوذ تشکل ها، گفتمان دانشجویی و ... را از اولویت های این حوزه در سال تحصیلی جدید برشمرد.

در این جلسه نمایندگان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس هنرهای زیبا، پردیس دانشکده های فنی، پردیس بین المللی ارس، پردیس ابوریحان، پردیس فارابی، پردیس البرز، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده جغرافیا، دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی، دانشکده دامپزشکی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، موسسه ژئوفیزیک، دانشکده فنی فومن و دانشکده فنی کاسپین حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول