اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار خبر داد

توقیف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی در بیله‌سوار

فرماندار بیله‌سوار از کشف و توقیف پنج کامیون مواد اولیه پلی‌اتیلن در گمرک بیله‌سوار خبر داد.

توقیف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی در بیله‌سوار

حسن قبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل، با اشاره به کشف مواد اولیه کالای پلی‌اتیلن در گمرک بیله‌سوار اظهار کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بیله سوار پنج دستگاه تریلی شامل مواد اولیه پلی اتیلن که از گمرک بیله‌سوار قصد خروج از مرز را داشتند، شناسایی، کشف و ضبط شدند.

وی افزود: این مواد شامل ۱۲۵ تن مواد اولیه پتروشیمی از نوع پلی اتیلن بوده و اظهار خلاف در تعرفه صورت گرفته است چراکه ارزش مواد کشف شده بیش از یک میلیارد تومان بوده است و این محصول جزو کالاهای ممنوع مشروط  است که دلالان قصد خروج این مواد را از کشور  داشتند.

رئیس شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: مواد کشف و ضبط شده ازجمله مواد پتروشیمی است که در حوزه  صنایع ، خودروسازی ، بهداشت و  مواد پلاستیکی کاربرد دارد.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه اجازه فرصت به قاچاقچیان با حضور دستگاه‌های نظارتی و مرزبانی و اطلاعاتی به حداقل ممکن رسیده است گفت:چشمان بیدار سربازان امام زمان (عج) در کنار همکاری ارگان‌های نظامی و انتظامی و مرزبانی و همچنین نقش مهم مردم در اطلاع رسانی باعث شده اجازه فرصت به دلالال و قاچاقچیان فرصت طلب به حداقل ممکن برسد.

انتهای پبام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول