اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز خبر داد

کشف 145 کیلوگرم تریاك در فردیس/ یک نفر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر موفق شدند میزان 145 کیلوگرم تریاک در شهرستان فردیس کشف کنند که در این میان یک نفر دستگیر شد.

کشف 145 کیلوگرم  تریاك در فردیس/ یک نفر دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، علی عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در پی کسب خبری مبنی‌بر تهیه و توزیع مواد مخدر، توسط شخصی با هویت معلوم، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد فرد موردنظر به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر خریداری کرده و در محل نامعلومی نگهداری و در صدد فروش آن می‌باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ادامه داد: بلافاصله سه اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی محل تردد قاچاقچی به محورهای ورودی شهرستان فردیس اعزام و خودرو سوارى پراید متعلق به متهم را در ورودی شهرستان فردیس شناسایی کردند.

عسگری تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای متهم و پس از گذشت حدودا 15 دقیقه در حالی که وی با در دست داشتن یک بسته از منزل خارج و آن را داخل صندوق عقب خودرو پراید قرار داد در همین حین ماموران وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی پراید یک بسته 10 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تعداد 13 بسته دیگر نیز از ساختمان محل سکونت متهم با همان ابعاد کشف شد که در مجموع 14 بسته به مقدار 145 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف گردید متهم دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول