اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

پورمحمدی:

۱۲ برنامه اشتغال زایی تدوین می‌شود

معاون سازمان برنامه و بودجه از تدوین ۱۲ برنامه برای اشتغال زایی خبر داد و گفت: در حوزه وزارت کار ۶ برنامه و در حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری نیز ۶ برنامه با هدف ایجاد اشتغال اجرا می‌شود.

 ۱۲ برنامه اشتغال زایی تدوین می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدحمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه  در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین معاونت علمی رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار با بیان اینکه این سازمان در مجموع ۱۲ برنامه را برای اشتغال زایی در نظر گرفته است، گفت: در حوزه وزارت کار ۶ برنامه با هدف ایجاد اشتغال برای ۳۳۸ هزار نفر طرح ریزی شده است. از این ۶ برنامه ۱۸۰۰ میلیارد تومان حمایت مالی می کنیم که ۷۵۰ میلیارد تومان از طریق تسهیلات بانکی و ۸۵۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار می شود.

وی افزود: همچنین ۶ برنامه نیز در حوزه معاونت علمی و فناوری رییس جمهور با هدف ایجاد اشتغال برای ۶۴ هزار و ۲۰۰ نفر طرح ریزی شده است.

پور محمدی گفت: برای این ۶ برنامه ۲۰۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که ۱۸۰۰ میلیارد تومان از طریق تسهیلات بانکی و ۲۲۰ میلیارد تومان با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور تامین اعتبار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول